Hoe kan ik je helpen?

Bestellen


Antwoorden in de Categorie "Bestellen"

    1. Hoe wordt de choco verpakt?

    2. Ik ben ontevreden over de manier waarop Chocstar heeft gehandeld. Wat nu?

    3. Ik bestel anoniem, zijn mijn gegevens ook anoniem?

    4. Kan ik ook een kale chocolade bij jullie bestellen?

    5. Kunnen jullie mijn persoonlijke gegevens verwijderen?

    6. Mijn Golden Ticket werkt niet

    7. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dit mogelijk?

    8. Mijn choco is gebroken/beschadigd aangekomen, wat nu?

    9. Kan ik losse ingrediënten (bijv. knettersuiker) bij jullie bestellen?

    10. Hoe werkt Chocstar?

    11. Hoe gaat Chocstar om met mijn persoonlijke gegevens? (AVG / GDPR)

    12. Ik wil mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk?

    13. Kan ik aangeven dat mijn choco op een bepaalde datum verzonden moet worden?

    14. Ik heb per ongeluk een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?

    15. Ik heb problemen met betalen, wat nu?

    16. Ik heb de chocolade z.s.m. nodig. Nemen jullie ook spoedbestellingen aan?

    17. Is het mogelijk om een factuur te ontvangen van mijn choco?

    18. Past de chocolade door mijn brievenbus?

    19. Kan ik mijn chocolade ook als cadeau versturen?

    20. Ik zou heel graag en choco naar het buitenland sturen, is dit mogelijk?

uniek & handgemaaktUNIEK & HANDGEMAAKT speciaal voor jou
Luxe cadeauverpakkingLUXE GIFT BOX & brievenbusproof
Luxe cadeauverpakkingEERLIJKE chocolade
KlantenserviceHulp nodig? info@chocstar.nl
Bezig met laden...
Cookies zijn natuurlijk lekker in de choco maar ook belangrijk voor het optimaal gebruik van deze site en om je beter van dienst te kunnen zijn maken we dan ook gebruik van Cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer info.