LET OP: POSTNL IS DE KOMENDE WEKEN ERG DRUK. BESTEL OP TIJD OF HAAL JE CHOCOLADE OP BIJ ONS IN DE WINKEL.

Hoe kan ik je helpen?

Most Frequently Asked Questions

  • 1. Ik heb mijn choco nog steeds niet ontvangen, wat nu?
  • 2. Kan ik mijn choco retour zenden?

Neem contact met ons op 


Heb je een vraag en kun je het antwoord hierop niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Stuur ons dan een mailtje via het onderstaande e-mailadres. We zullen ons best doen om jouw bericht z.s.m. (op werkdagen in ieder geval binnen 24 uur) te lezen en te beantwoorden.

FAQ Topics

  • Jouw bestelling

    1. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?

    2. Ik wil een choco naar het buitenland sturen, is dit mogelijk?

    3. Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, is dit mogelijk?

  • Golden Ticket cadeaubonnen

    1. Hoe wissel ik mijn Golden ticket in?

    2. Mijn Golden Ticket werkt niet (meer), wat nu?

    3. Moet ik het bedrag van mijn Golden Ticket in één keer besteden?

  • Product- & allergeneninformatie

    1. Allergenen informatie van onze choco's

    2. Wat zijn de ingrediënten & cacaopercentages van jullie basischoco's?

    3. Bevat jullie chocolade sporen van pinda's, noten en zaden?

  • Over Chocstar

    1. Hoe is Chocstar ontstaan?

    2. Hoe kan ik jullie bereiken?

    3. Geven jullie ook workshops?



Bezig met laden...
Cookies zijn natuurlijk lekker in de choco maar ook belangrijk voor het optimaal gebruik van deze site en om je beter van dienst te kunnen zijn maken we dan ook gebruik van Cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer info.