Hoe kan ik je helpen?

Jouw bestelling


Antwoorden in de Categorie "Jouw bestelling"

    1. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?

    2. Ik wil een choco naar het buitenland sturen, is dit mogelijk?

    3. Ik wil een zakelijke bestelling plaatsen, is dit mogelijk?

    4. Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?

    5. Mijn choco is gebroken aangekomen. Wat nu?

    6. Ik heb problemen met betalen, wat nu?

    7. Ik heb mijn choco nog steeds niet ontvangen, wat nu?

    8. Kan ik mijn choco retour zenden?

    9. Hoe gaat Chocstar om met mijn persoonlijke gegevens? (AVG / GDPR)

    10. Ik bestel anoniem, zijn mijn gegevens ook anoniem?

uniek & handgemaaktUNIEK & HANDGEMAAKT speciaal voor jou
Luxe cadeauverpakkingLUXE GIFT BOX & brievenbusproof
Luxe cadeauverpakkingEERLIJKE chocolade
KlantenserviceHulp nodig? info@chocstar.nl
Bezig met laden...
Cookies zijn natuurlijk lekker in de choco maar ook belangrijk voor het optimaal gebruik van deze site en om je beter van dienst te kunnen zijn maken we dan ook gebruik van Cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer info.