Lieve mensen, door personeelstekort bij PostNL kan in sommige gevallen de bezorging helaas iets langer duren dan je gewend bent.

Hoe kan ik je helpen?

Most Frequently Asked Questions

  • 1. Allergenen informatie van onze chocolades.
  • 2. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?
  • 3. Kan ik naar meerdere verschillende adressen tegelijk verzenden?

Neem contact met ons op 


Heb je een vraag en kun je het antwoord hierop niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Stuur ons dan een mailtje via het onderstaande e-mailadres of via het contactformulier. We zullen ons best doen om jouw bericht z.s.m. (op werkdagen in ieder geval binnen 24 uur) te lezen en te beantwoorden.

FAQ Topics

  • Jouw bestelling

    1. Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?

    2. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?

    3. Kan ik naar meerdere verschillende adressen tegelijk verzenden?

  • Golden Ticket cadeaubonnen

    1. Hoe wissel ik mijn Golden ticket in?

    2. Moet ik het bedrag van mijn Golden Ticket in één keer besteden?

    3. Mijn Golden Ticket werkt niet (meer), wat nu?

  • Product- & allergeneninformatie

    1. Allergenen informatie van onze chocolades.

    2. Waarom zijn de Chocstar chocoladecadeaus duurder dan de chocolade in de supermarkt?

    3. Wat zijn de ingrediënten & cacaopercentages van jullie chocoladecouvertures?

  • Over Chocstar

    1. Hoe is Chocstar ontstaan?

    2. Hoe kan ik jullie bereiken?

    3. Geven jullie ook workshops?

  • Betalen

    1. Hoe kan ik bij jullie betalen?

    2. Ik heb problemen met betalen, wat nu?